Κυριακή 20 Μαΐου 2012

Καλή σου νύχτα


Η καρδιά μου χτυπάει δυνατά. Πάλι μπροστά μου. Πάλι από κει που δεν το περιμένω. Πλησιάζω. Τρέμω ολόκληρη, το τσιγάρο που κρατώ μετα βίας ισορροπεί ανάμεσα από τα δάχτυλά μου. Δεν πρέπει να δείξω ταραγμένη, σκέφτομαι, μα δεν είναι τόσο εύκολο. Το μυαλό μου ξαφνικά μου φέρνει εικόνες στο μυαλό, αισθήσεις, αναμνήσεις, εκείνο το φοβερό πάθος που κάποτε υπήρχε μεταξύ μας. Σα να αισθάνομαι ξανά το άγγιγμά σου πάνω στα μέρη του κορμιού μου.
 Το κρυφό, πάντα διασκέδαζα τα απαγορευμένα, ξέρεις. Κι εσύ ήσουν απαγορευμένος. Ένα πάθος που έπρεπε να κρύβω, γεγονός που ταυτόχρονα με στεναχωρούσε και με εξίταρε φοβερά. Κι ακόμα το κάνει.

 ‘’Καλησπέρα’’

‘’Καλησπέρα’’

‘’Πώς είσαι;’’

‘’Καλά, εσύ; Καιρό έχω να σε δω’’

Και κάπως έτσι κυλάει η συζήτηση, Ευτυχώς το ποτό κάνει όλα τα νευρικά μου συμπτώματα να εξασθενούν.
Είμαι ήδη πιο χαλαρή και η τύχη φαίνεται, παραδόξως, να βρίσκεται με το μέρος μου. 

‘’Θα μιλήσουμε’’, είπε. 

Και ήξερα πολύ καλά πως αυτό το ‘’θα’’ δεν θα ερχόταν σύντομα, εάν ερχόταν.

Καλή σου νύχτα, είπα, και έφυγα, με το ίδιο αίσθημα που είχα κι όταν τον είδα.
Καλή σου νύχτα.















2 σχόλια: